dimarts, 21 de gener del 2014

Tota aventura té un començament


... i la meva va començar la primera vegada que vaig provar el Sushi. Em trobava a una festa a Eivissa per allà el 2002 i quan m'ho van oferir vaig pensar que caldria provar aquesta nova cuina tan "trendy" de la que tothom parlava. La veritat és que no em va agradar del tot, perquè enganyar-nos. No va ser tant pel sabor sinó per la textura.


Amb el temps he entès que és una cosa que sol succeir quan proves una cosa totalment nova a la que estàs  acostumat a menjar, sobretot tenint en compte que des de fa temps el Sushi és un dels meus plats favorits.
Aquestes sensacions que experimentem em recorden a la mateixa que em van fer riure amb aquest reportatge de fotografia, són nens provant llimona per primera vegada ( Pucker , 2013).



Una cosa semblant em va passar amb el primer Mochi que vaig tastar (bé, no crec que la meva cara fos tan expressiva com la d'aquests nens); la textura aglutinada de l'arròs em va desconcertar i no em va acabar d'agradar ... ara en canvi és aquesta mateixa textura la que més m'agrada, arribant al punt en que sóc bastant exigent amb aquesta característica quan provo noves receptes o els compro en nous establiments .

                      

Aviat us explicaré més sobre la meva aventura i sobre el que vagi descobrint ... :)
I tu? Els has provat ja? Et van agradar des de la primera vegada? Què és el que més t'agrada dels Mochis?

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada